Julstök

Nu är jag trött efter en lång dag i köket. Jag och Martina har haft julstök idag och gjort julgodis och pepparkakor. Så nu sitter jag i soffan helt utmattad. Kom på att jag inte ätit något på hela dagen så jag slängde ihop en potatisgratäng och några biffar, så nu hoppas jag på att få energin tillbaka. Ska snart till Challe och ta en kaffe. Borde sätta igång att flyttstäda men jag orkar verkligen inte, får ta det imorgon efter jobbet. Jag vill att mitt körkort ska komma snart så jag får köra bil, jag har ju inget giltigt leg och får därför inte köra än, men det skulle bara ta en vecka så. Ne nu ska jag ut och gå en runda så jag piggnar till. Bilder från julstöket kommer snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0