Julafton

Ska snart iväg och bowla med jobbet. Har gjort mig i ordning och sitter och väntar på att klockan ska slå 18:40 så jag kan möta upp Sabina. Ska bli kul att hitta på något men det blir absolut inte sent. Imorgon börjar Tobbes semester och håller på 3 veckor fram åt, jag är lite lätt avis och önskar att det var jag som fick semester men vist jag ska inte klaga jag jobbar bara 4 dagar till detta året så jag får semester jag också. Vi har inte kommit på vad vi ska göra på julafton än, blir nog till att sitta hemma bland flyttkartonger, dagen innan julafton så jobbar jag, efter jobbet så ska vi in till stan och köpa det sista julklapparna och sedan hem för att göra klart skinkan som Tobbe påbörjat på morgonen, vi ska göra julgodis och dricka glögg och på kvällen blir det en skinksmörgås och en julöl, jag längtar redan vill jag lova. Dagen innan julafton kommer bli mysigare än själva julafton. Vill egentligen inte fira jul, blev inte som jag tänkt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0