Jul och stress utöver det vanliga

Snart dags att gå och lägga sig. Klockan är i och för sig bara 21:07 men då det ändå inte är något på tv så kan vi lika gärna lägga oss i sängen och prata. Imorgon börjar jag jobba 07:45 tråkigt att gå upp på morgonen men skönt att sluta tidigt, så frågan är ju vad är egentligen bäst. Spelar ju egentligen ingen roll man måste ju jobba vare sig det är tidigt eller sent, inte så mycket att grubbla över. Imorgon så ska jag börja packa inför flytten, det är snart dags och det kommer bli mycket stress och pusslande då vi måste flytta ur våra lägenheter för att de sedan ska flytta in några samma dag samt att vi måste komma in i den ny lägenheten där den mannen ska flytta ut samma dag, hur &%?¤# ska man lösa de. Jag tror vi måste prata med han som har lägenheten vi ska ta och se om det går att komma in tidigare så inte allt måste ske på samma dag. Det är inte roligt med jul, jobb, körkort, flytt, flanellskjortans dag och Nyår fan vad mycket det blev nu. Och så måste vi fira jul med min mamma och med Tobbes föräldrar min pappa och så mormor så klart. Hur ska vi hinna allt shiit, vi måste nog prata ihop oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0