Emmelie <3

Sitter i sängen och lyssnar på The Darkness och det var ett tag sedan och jag får flashbacks från förr. Tänker på Emmelie när jag hör dom. Det är ett år sedan jag och Emmelie träffades så jag får nog allt ta och hälsa på henne i Norrköping om hon nu envisas med att inte komma hem. Men nu är det ju jul och hon borde ju komma hem till Kalmar för att fira med föräldrarna, jag får allt ta och ringa imorgon. Imorgon är det äntligen helg och det känns mycket skönt. Imorgon kommer Marcus hem till Kalmar igen, men denna gången blir det inte Sandra, eller jag finns ju inget som säger att vi inte kan köra en favorit i repris. Men Tobbe har ju i och för sig Julia så lugnt blir det allt. Blir nog bara en träff hemma hos Ellen med lite glögg i goda vänners lag. Ne jag får absolut inte glömma att slå en pling till Emmelie imorgon.


Sist jag träffade henne så hade vi så här trevligt.

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0