BOWLING

Nu är jag hemma från bowlingen. Det gick fint och på två runder så hade jag 199 p inte dåligt. Jag vill nog allt säga att det gick bra, dom första 5 kasten gick väll si så där, men efter de så jävla satt de, Fick mellan 8-strik varje gång fram till slutet. Det var kul att träffa Sabina och det var som vanligt, mycket prat och interna skämt, sjukt kul i alla fall, saknar henne på jobbet. Jag tycker det är för jävligt att jag ska behöva gå upp imorgon och att Tobbe ska få ligga kvar, så vitt jag vet så är det mannen i förhållandet som ska jobba och dra in pengar, men jag hade tydligen fel he he. Imorgon är det i alla fall sista dagen för denna veckan och det känns skönt, Ska försöka hinna med så mycket julbestyr som det bara går så man slipper stressa in i det sista, Måste också börja packa och städa lite lätt. Nu ska jag borsta gaddarna och göra mig redo för sängen, kan inte sitta här längre utan ska umgås med min karl.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0