Jag är ju sjuk, låt mig va

Kan jag inte bara få vara hemma och vara sjuk? Släpa iväg mig på massa konstiga saker när jag inte alls mår bra. Känns som jag har två champagnekorkar i näsan, helt täppt med andra ord. Äntligen är jag hemma och ligger i min säng, jag ska inte lyfta ett finger efter detta bloggande utan bara lägga mig raklång och invänta min skönhetssömn. Imorgon är det lördag och jag ska bara vara hemma och njuta av vårvädret. Sitta på balkongen med en kaffe och datorn, kanske sätta mig och sy en väska eller slipa ner ljusbordet så jag kan slå ihop det. Tror att Tobbe ska till Nenne imorgon och spela tv-spel, så jag får roa mig bäst jag kan själv, men det brukar ju inte vara så svårt. Och på Söndag har jag lovat Sabina att jag ska med på drilltävling, hennes dotter Linnea tävlar i drill så där ska vi sitta och heja på, kaffetermos och bullar är ett måste. Jag hoppas verkligen att jag blir frisk tills på måndag, jag vill verkligen sätta igång med träningen igen, har varit fruktansvärt dålig på att ta mig tid och komma iväg, dags att börja planera bättre. Nu ska jag lägga ifrån mig datorn och lägga mig ner och “dö”

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0