Fullblodsartist

Det blev en kanon kväll igår. Förfesten var ju trevligast som vanligt. Det var jag, Challe, Emma, Madde och Petter, Rötjut, öl och bra sällskap kan ju inte bli bättre. Vid elva tiden så åkte vi in till stan. Jag tog bussen för att möta upp Tobbe. På bussen satt Po, Tobbe, Per och Zugge, Vi hoppade av vid stortorget och gick mot Km. Jag var avslagen på att dricka mer och valde därför att avstå från mer öl. Jag försökte nå Challe men utan resultat vet i och för sig att Challe var kalasfull he he. Men meningen var ju att vi skulle ut och inte att jag skulle ut med Zugge, Po, Per och Tobbe, så det var lite tråkigt att vi kom ifrån varandra. Kvällen led mot sitt slut och jag och Tobbe gick hem. Jag somnade som en stock och vaknade i morse med ett leende på läpparna. Jag och Tobbe låg kvar i sängen i flera timmar, det var riktigt skönt att dra sig länge.


Här är lite bilder från igår.


     

   

Men till slut var vi tvungna att inse att vi inte kunde ligga kvar i sängen hela dagen. Vi gjorde oss i ordning och jag satte på kaffebryggaren för att få min dagliga dos av kaffe. Vi skulle ju åka iväg till pappa för att fira Vilja och pappa då båda har fyllt år. Vi var tvungna att åka in till stan innan för att lämna in Tobbes mobil och min också för den delen. Så nu har jag en skitful lånemobil medans Tobbe slog på stort och tecknade ett abonnemang och fick då på köpet en ny fin telefon. Jag sprang ner på HM för att köpa en present till pappi, han hade önskat sig sovkalsonger så jag hittade ett par riktigt fina i brunt och turkost. Vi cyklade raka vägen till pappa och Anna. Vi fikade och lyssnade på Viljas skiva som hon hade fått i födelsedagspresent, Elof visade sin outfit som han hade haft på sig under lucia tåget, han var bagare men ingen vanlig bagare utan en pizza bagare han hade till och med ändrat låten till

En Pizzabagare

En pizzabagare här bor i staden,

han bakar pizzor mest hela dagen.

Han bakar stora, han bakar små,

han bakar några med oreano på.

Och i hans fönster hänga pizzasaker

Och hästar, grisar och pizzasaker.

Och är du snäller, så kan du få,

men är du stygger, så får du gå.

Klockrent för att vara 3 år att komma på en sådan text. Ellen hade med sig en present till mig från Marcus Jag fick en pinup tidning som var jätte fin, så tack Marcus. Tobbes matta var också jätte fin. Jag, Ellen och Tobbe cyklade hem. Handlade lite på maxi så vi skulle få oss lite mat ikväll, blir wok och kyckling. Nu måste jag gå och göra mig i ordning så hej svejs
 
                   


Kommentarer
Postat av: Emmy

vilka fina bilder på dig!

2008-12-19 @ 14:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0