Transa och jag

Idag åkte Tobbe till jobbet 05:30. Den stackaren har inte fått sova något i natt då han fått ett spån i ögat och. På jobbet gick han bara och väntade på att företagshälsa skulle öppna. Han fick en tid och en bögig läkare på köpet. Den bögiga läkaren skrapade bort spånet i ögat med en skalpell och när jag tänker på det så ryser jag, alltså inte att läkaren var bög utan grejen med skalpellen. Idag var Sabina och Elton på besök på jobbet. Han var så söt så jag kunde inte släppa honom. Det var ju en liten miss att jag och Elin skulle in till stan idag efter jobbet och köpa present när hon ¨ändå kom till jobbet, men dom dök upp utan förvarning där av missen. Men vi ska ta och åka ut till dom och hälsa på istället någon dag. Jag kom hem och satte mig i samma position som igår, mycket skönt. Vi sitter och väntar på att efterlyst ska börja och efter det är det läggdags. Jag har funderat under några dagar på transvestiter och kommit fram till att det är för jävligt att det finns killar/män som är mer kvinnliga än mig, det är fan orättvist. Själv får jag nöja mig med att se ut som en michelingubbe alltså blek och valkig, för jävligt helt klart. Får allt ta och bli en ändring på de, vad fick dom som inte jag fick. Ne nu blev jag upprörd nu måste jag smälta det här,

                    Transa                                           Jag
     
                    ↓                                                   ↓

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0