Socialtutsvulten

Idag har jag varit socialtutsvulten, alla bara jobbar eller är bortresta. Inte en jävel hade tid för mig idag, men jag vet att det inte var av illvilja utan av rena och skära måsten. Jag åkte in till stan själv för att hitta mig något inför kvällen. När jag började prova kläder så insåg jag att jag borde duschat och fixat till mig. Men jag tänkte ä skit samma jag ska ju bara hitta något och behöver inte göra mig inordning, men nu kommer jag aldrig göra om samma misstag igen. Om jag hittade något som var hyfsat fin och jag provade det så såg man ju ändå ut som skit. Jag kände mig ungefär som ett sådant fall som inte går att göra något åt. Tobbe mötte upp mig i stan efter jobbet och vi gick en runda till på stan för att finna något fint men icke. Jag hade lovat att jag skulle bjuda på lunch, så vi gick till Graffiti och tog vars en bakpotatis. Min potatis var fylld med baconröra och Tobbes med skinka, purjolök och senap. Bådas var mycket goda. Vi cyklade sedan hem till mig för att hämta lite saker. Efter besöket hemma hos mig så cyklade vi till Tobbe. Jag hoppade in i duschen för att få bort ångesten jag byggt upp på stan, och jag lovar att jag aldrig gör om samma misstag. Nu ska jag locka mitt hår inför kvällen på slottet.

Bye bye.

Som ni kanske förstår så vill jag inte utsätta er så ni får men för livet därför la jag inte upp någon bild på mig he he

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0