På gränsen till ett nervsammanbrott

Jag är förbannad idag jag är trött på människor som mår dåligt och straffar andra för de. Jag kan inte hjälpa att du är singen och lever ensam med din katt, det är du som är tragisk inte jag, men varför låta det gå ut över mig. Hoppas jag slipper se dig fram över, idiot jävel. Vill bara kräkas på dig, ful är du också, du ser ut som ett krockat skithus och då är man inte grann. Jag hoppas du kommer brinna i helvetet. Så nu har jag ödslat nog med energi på dig, var bara tvungen att spotta ur mig detta innan jag kan släppa de, känns lite bättre nu faktiskt. Jag sitter nu hemma i soffan och försöker rannsaka mig själv. Det är tråkigt att allt dåligt man gör ska ta överhanden istället för att se vad man gör bra. Man gör ju mer bra saker än dåliga. Och som vi alla vet så måste man misslyckas för att lyckas. Det finns två saker som tynger mig just nu dels är det mitt körkort och vägverkets jävla väntetider för uppkörning samt en viss person som inte kan förstå att hennes tid är över. Men det ända jag kan styra över är mig och mina egna beslut och inte vad andra gör eller när vägverket kan ge mig en tid för uppkörning hur gärna jag än skulle vilja. Fy faan vilken bitter dag, Krisse är i Torsås och Ellen är i Uppsala och resten av vänskapen jobbar så vad tusan ska jag hitta på. Borde i och för sig ta mig till stan för att kolla något inför imorgon, vi ska ju till slottet och äta julbort imorgon med Tobbes jobb, det kommer nog bli roligt men jag måste ju hitta något att ha på mig. Ne jag får nog allt ta tag i mig själv och se te att det händer något för här orkar jag inte sitta hela dagen.

Ps; Jag älskar Jan Stenmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0