Ointressant dag

Kom precis ut ur duschen, så skönt med en varm dusch. Så nu sitter jag i soffan och bloggar medans jag emellanåt sneglar mot teven för att kolla på bakom lås och bo, en dokumentär från 2008 som handlar om fängelset San Quentin, jag gillar verkligen dokumentärer, så är det något jag vill se på tv så är det dokumentärer, så mer dokumentärer tack. Efter att jag kom hem ifrån jobbet har jag bara suttit i soffan och kollat tv, mycket skönt vill jag lova, Sitter med fötterna i Tobbes knä och myser och trivs rätt bra med det. Vi ska nog snart gå och lägga oss då det är en tidig dag imorgon. Jag börjar jobba 07:45 och Tobbe börjar 06:00. Jobb jobb och åter jobb. Efter jobbet imorgon så ska jag in till stan med Elin, vi ska fixa lite paket till Sabina och lille Elton. Det var ju ett tag sedan Sabina födde Elton men det har varit mycket och tiden har inte räckt till för att jag och Elin ska kunna fixa en present, bättre sent än aldrig. Nu ska jag släppa datorn och krypa ner i sängen.


Kommentarer
Postat av: SANIBO

härligt! tror jag ska göra detsamma, haha,

2008-12-09 @ 22:04:21
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0