KÖRKORT

Vilken lättnad. Idag körde jag upp och blev godkänd. Så %?¤"¤& skönt att ha det gjort. Jag kände själv att allt gick bra och ville bara ge kontrollanten en stor puss när han sa att jag var godkänd. En sak mindre att tänka på, nu är det bara flytten och julafton kvar. Men dom två sakerna löser ju sig. Kontrollanten hade inget att anmärka på förutom att jag inte behövde välja den svåraste parkeringen. Men jag vet egentligen inte varför men när han sa sväng in på denna parkeringsplats och parkera på valfri plats så tänkte jag, jag kan ju inte ställa mig på en plats som är helt fri från andra bilar utan tänkte att jag tar och parkerar mellan två bilar. Efter att jag var klar så sa han och skrattade,

- Ja du hade ju inte behövt ta den svåraste parkeringen he he.

Jag kunde ju faktiskt ställt mig på vilken plats som helst, det fanns ju p-rutor som inte hade en bil i sin närhet. Men som tur var så skrattade han bara. Efter uppkörningen åkte jag till mamma och tog en kaffe, satt i mammas kök och väntade på Tobbe. När Tobbe kom så åkte vi in till stan och handlade julklappar till Julia. Efter julhandlandet så åkte vi hem till Emmy och lille Lucas tog en kaffe och en skumraket. Lille Lucas var lite off idag men han gillar mig skarpt och var så nöjd med livet under tiden jag höll honom, inte en ända sur min. Ikväll kommer ju Marcus till staden och jag hoppas att vi hinner träffa honom. Han kommer ju inte förens 21:00 och Tobbe har ju Julia så det blir ingen utgång för min och Tobbes del. Det bästa hade ju varit om Marcus och Ellen kom till oss. Ja vi får ser hur det blir, ska prata ihop mig med dom.

Ps; Dags att skaffa en Buick


Kommentarer
Postat av: Elsa

Grattis!!

Jag är i stan, ring mej. Nytt nummer 070 7802036

Fest!

2008-12-20 @ 03:26:09
Postat av: Anonym

Grattis till körkortet!

2008-12-20 @ 11:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0