INTE OKEJ

Jag förstår inte vad Tobbe har för grannar. Jag som tänkte ha sovmorgon, men istället så börjar någon av Tobbes granne med att borra i väggarna klockan 07:00 och det är INTE OKEJ. Jag tror att det var Tobbes granne som bor dörr i dörr, Tobbe har sängen precis vägg i vägg med den där galningen. Jag bankade i väggen och de slutade han. Men jag ska inte ens behöva vakna av att han borrar. ännu en galning alltså. Min hjärna slutade vist att fungera för en stund och jag kom på mig själv att sitta i soffan med mörtmun och gamnacke. Men nu är jag tillbaka. Jag ska börja med att äta frukost och sedan göra mig redo för dagen. Ska snart ringa pappa och kolla vad han gör idag, men han jobbar väll med huset som vanligt kanske åker förbi och tar en kaffe. Vid 14:00 ska jag till körskolan och köra med Helen, förhoppningsvis den sista lektionen. Efter eller innan det vet jag inte men hur eller hur så måste jag till stan och kolla julklappar och födelsedagspresenter, pappa fyllde år igår och vilja fyller år den 12/12. Sen har man ju en hel drös att köpa julklappar till. Ne dags att göra sig inordning.

Bye bye Suger pie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0