God morgon

God morgon god morgon, här ligger jag nu i soffan och kollar nyheter och bloggar, känns som jag har skrivit de några gånger innan he he. Men jag kan ärligt säga att jag inte gillar Tobbes grannar, dom håller på med så massa konstiga saker på fel tider av dygnet. Men som tur är ska vi ju snart flytta och då byta grannar. Idag ska jag in till stan och kolla julklappar, man kan ju hoppas på att man hittade alla julklappar så det är en sak mindre att tänka på. Jag måste ju också hitta något att ha på mig in för kvällen. Skulle behöva ett par jeans, men jeans är det svåraste man kan hitta och det är så drygt att prova, in och ut ur massa provhytter och massa kläder och kassar, usch jag får ju ångest bara av tanken. Det är inte kul att vara ledig när alla andra jobbar. Men imorgon är det dags för mig att jobba 08:45-17:15. Men jag gillar att jobbar helger då och då, det är så lugnt och tyst och det är bara mitt team som jobbar så det är en bra stämning. Hoppas det inte är så långa köer bara, vet inte hur länge sedan man hade mer än 5minuter mellan varje samtal, nu hinner man inte ens lägga på förens det ringer, men det har fördelar det också för då går dagen fort. Så imorgon blir det mjukiskläder på. Men i och för sig så hade det varit mysigt att ha en helg med Tobbe. Men Tobbe lovade att köpa hem glögg tills kvällen, och det är mysfaktor. Tror också att vi skulle marinera en fläskfilé som vi sedan skulle grilla i min bordsgrill och det kommer bli fint. Så den får vi nog lägga i marinad redan ikväll. Usch ligger ju som sagt i soffan och kollar nyheter och bloggar om vart annat, Man blir ju bara rädd när man kollar på nyheterna fan vilka &%##=#% idioter det finns. Ne nu får jag avsluta detta, har inget mer att skriva´. Återkommer kanske senare,¨


Shiit vilket osammanhängande inlägg men det får ni ta. Klockan är ju bara 09:09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0