Flyttdax

Imorgon är det flytt som gäller. Ska bli skönt at få den gjord så man kan få i ordning igen, hatar att bo bland kartonger och att inte kunna städa riktigt. Vi har många som hjälper oss imorgon så det ska nog gå rätt snabb, men jag måste hålla med Tobbe om att jag hade en del prylar. Har hållit på att städa sedan jag kom hem, börja bli rätt trött och lite smått yr av alla rengöringsmedel. Men inte så mycket kvar, har gjort toan och köket och det andra går rätt fort bara man har fått ut allt så alla ytor blir tomma. Jag ska snart gå och dusch och sedan lägga mig raklång på sängen, jag hoppas att vi får allt gjort imorgon så jag kan lämna det bakom mig. Snart börjar ett nytt år med nya mål.


Kommentarer
Postat av: Mack tha Knife

Hur gåre mä flytten?

2009-01-01 @ 14:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0